رفتی....


(عشق پوشالی)

اومدی بدون نظر نرووووووووووووووو.


 

از لحظه ای که رفتی،بدجوری ضربه خوردم
دلم می خواست نبودم،دلم می خواست می مردم
پنجره ها رو بستم،پرده ها رو کشیدم
چند وقته خورشیدو من،تو آسمون ندیدم
تو تاریکی میشینم،پلکام روی هم میره
با گریه اروم میشم،باگریه خوابم میره
وقتی تو خونه نیستی،من زندگیم همینه
دلم خوشه به روزی،چشام تو رو ببینه
دنیا برام یه رنگه،مثل شبه سیاهه
شبای من همیشه،بی تو بدون ماهه
اونقد با شب میمونم،تا درو واکنی تو
اونقد سکوت میکنم،منو صدا کنی تو
تو تاریکی میشینم،پلکام روی هم میره
با گریه اروم میشم،باگریه خوابم میره
وقتی تو خونه نیستی،من زندگیم همینه
دلم خوشه به روزی،چشام توروببینه



ادامه مطلب..........

نظرات شما عزیزان:

peace
ساعت17:31---1 دی 1392
salam mamnoon ke be veblagam sar zadi o nazar dada

شبنــــــــــــــــــــمـ
ساعت16:07---6 آبان 1392
دنیای اطرافمان را با پرده سینما اشتباه گرفته ایم

یکی فراموش می شود

یکی خاموش می شود

یکی می میرد

و ما فقط تماشا می کنیم..


یسنا
ساعت13:50---10 شهريور 1392
یادت باشد تو یادگار روزهایی هستی
که نه فراموش میشوند ...
نه تکرار...
^^^^^^^^^^^^^^^^

خیلی شعرش نازه. بیای پیشم خوشحل میشم و اگه دوست داشتی تبادل لینک میکنیم


آنه شرلی
ساعت23:09---23 ارديبهشت 1392
سلام تحت تاثیر شعر زیبایت قرار گرفتم انگاری دردخودم بود شعری درباره زخم خیانت دوست هم بگذار

مرسی
وبت عالیه


bahar
ساعت14:30---9 ارديبهشت 1392
wab ghashangi dari khosham omad azesh rasti linket kardam

nazanin
ساعت18:51---3 اسفند 1391
salam man shomaro linkidam shomaam belink digeeeeeeeeeeeeeee

تنهای شیطون
ساعت14:23---22 بهمن 1391
سیلوم عسیسم وب جالب و باحالی داریااااااا
دمت اتشفشان جیگملم
پیش تنهای شیطون هم بیا مطمعنم پشیمون نمیشی
راستی وقتی اومدی تو نظر سنجی بشرکتیاااااا
اگه با تبادل لینکم موافق بیدی بخبریااااا
منو تو انتخاب وبلاگ برتر هم که توی وبمه هم اگه دوست داشتی میتونی کمکم کنی اگه دوست داشتیااا گلم


مــــــــــــــــحسن
ساعت15:04---20 بهمن 1391
عزیزم وبلاگت عالیه

منم یکی از بینده هاتم

لطفا یه سر به وبلاگ منم بزن اگه دوست داشتی لینگم کن


mehran
ساعت1:55---19 بهمن 1391
سلام

شرمنده دیر اومدم

ببخشید

بیا وبم و آپ جدیدمو بخون و اگه میتونی کمکم کن

منتظرم

ممنون


شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت20:28---11 بهمن 1391
عزیزم لینکت کردم.تو هم لینکم کن
بووووووووووووووووس


تنهای شیطون
ساعت13:35---8 بهمن 1391
خیلی جالب بید خیلی باحال بید عسیس دلم
پیش تنهای شیطون هم بیا گلم


mehran
ساعت0:53---1 بهمن 1391
سلام.چطوری؟؟
اومدم بگم آپم
بهم سر بزن
منتظرم نذار

ممنون دوستم


ایدا
ساعت11:44---29 دی 1391
مثل ساحل آرام باش تا دیگران مثل دریا بی قرارت باشند

آرزو
ساعت16:46---27 دی 1391
گاهی پروانه ها هم
اشتباه عاشق میشوند
بجای شمع
گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند …/!/


آرزو
ساعت19:53---19 دی 1391
گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت ، تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 دی 1391برچسب:,ساعت 7:9 توسط بردیا رستمی| |


Power By: LoxBlog.Com